TEKMOVANJE V LOVU RIB S PLOVCEM-JESENSKA
24. VOLKSWAGEN LJUBLJANSKI MARATON
17/11/2019

UDELEŽBA NA IPA ALPE ADRIA POHODU V GORE CORTINA D’AMPEZZO

Na vabilo organizatorjev IPA lokalni klub Cortina, sem se skupaj z ženo udeležil tradicionalnega  tri dnevnega pohoda IPA Alpe Adria  v Italijanske Dolomite. Potovala sva čez avstrijsko Koroško do južne Tirolske Lienza, nato do Dobiacha, kjer je izvir  reke Drave ter naprej po slikoviti cesti do Cortine.

IPA prijatelji iz Slovenije, Avstrije, Nemčije in seveda domačini Italijani smo se tako v petek 13.09.2019 zbrali v Cotini d’Ampezzo v hotelu Argentina, kjer so nas sprejeli domačini lokalnega IPA kluba s predsednikom Diego Dipol-om.  Od zunaj je bil hotel Argentina videti precej retro. Razdelili so nam sobe in sledilo je presenečenje. Soba je bila popolnoma prenovljena, v kotu pa je bila celo savna. Na mizici naju je čakala dobrodošlica, steklenica penine in majici z logotipom IPA Cortina.  Pri večerji so nas gostitelji  seznanili  s potekom sobotnega pohoda. Predvideli so dve pohodniški skupini, ena lažja tura in druga zahtevnejša. Glede na dobro kondicijo sva se s soprogo odločila za nezahtevno turo.

V soboto zjutraj nas je pričakalo toplo in sončno vreme. Nudil se nam je čudovit razgled s soncem obsijane Dolomite.  S kombijem smo se odpeljali v osrčje Dolomitov pod goro Tofano. Z  sedežnico smo se odpeljali navzgor, med potjo enkrat presedli in na končni postaji sedežnice se nam je ponudil krasen razgled po bližnjih vrhovih. Po kratkem postanku in okrepčilu v bližnji koči smo se peš odpravili do 6 km oddaljene planinske koče Rif.A.Dibona na 2083 m. Tu je sledilo kosilo, del pa se nas je odpravil  proti Tofana di Rozes na 3225 m. Ker pa je bil na vrhovih že sneg, smo se ustavili v koči Rif.C. Giussani na 2580 m. Kolegi iz Nemčije pa so se kljub snegu odpravili proti vrhu.  Prijatelj Klaus iz Traunsteina se je pohvalil, da je bil letos že dvakrat na Triglavu in da občuduje slovenske gore. Po krajšem predahu smo se vrnili na izhodiščno točko  k koči Dibona in od tam povratek z avtomobili do hotela. Prijetno utrujeni smo se pred hotelom v parku prepustili toplim sončnim žarkom. Zvečer smo zbrali  udeleženci v hotelski restavraciji. Po pozdravnih govorih gostiteljev in članov IPA Cortina smo izmenjali darila in se prepustili veselemu druženju do poznih večernih ur.

V nedeljo, po zajtrku, smo se polni prijetnih vtisov poslovili od starih in novih IPA prijateljevi in gostiteljev, z željo, da se kmalu zopet srečamo.